Alla inlägg under november 2017

Av jessica nilsson - 12 november 2017 12:13

Uppehållet från träning har varit gigantiskt denna gången och jag har låtit min kropp förfalla igen !! 

Ibland undrar jag om min hälsa är kopplad till mitt yrkesval?! Ständig stress blandat med humor och humör. 

Min  arbetsplats är något som gud glömde under 2000- talet!! 

Det är inte tillåtet att sticka ut eller sticka upp men som om jag bryr mig   jag gör och säger saker som alla andra tänker på ett proffsigt och ironiskt sätt och jag kommer undan med det !!   

Hur kopplas detta då till min hälsa? Jo när jag kommer hem från stället som gud glömde har jag använt alla resurser som finns i mitt register och vill bara lägga mig på soffan och äta/tugga det ger mig tillfredställese för stunden. 

Livet går runt, runt äta, sova, jobba, tugga, vila, äta och sova !!  

Nu gäller det om jag ska bryta detta mönster så gjorde jag det precis och det var under svett och dåligt samvete. 10 min cross och en halvdan cirkelrunda och lite stretch. 

Tills vi ses Var dig själv - alla andra är upptagna !! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards